tisdag 6 september 2011

Adlibris topplista i augusti

Dags för en ny Adlibris topplista!
På vuxensidan har det blivit en ny pocket: En dag. En bok jag har petat lite på men inte läst en rad i. Gillar konceptet men har hört att den inte är så bra som man tror och sånt får ju inte mig att hetsläsa precis. Även Cirkeln har blivit bortpetad. Funderar på om jag har läst Knacka på!? Är ju hur som snabbt gjort om jag väl hittar den.











Januari: Den dansande djävulen & Hundraåringen som …
Februari: 1000 trixiga gåtor … & Hundraåringen som …
Mars: Andens kraft & Hundraåringen som …
April: Cirkeln & Den glömda trädgården
Maj: Cirkeln
& Den farliga leken
Juni: 
Cirkeln & Den farliga lekenJuli: Cirkeln & Paganinikontraktet.

1 kommentarer:

paula sa...

jag tycker att En dag var överskattad. så den kan du peta ner en bra bit på din lista :)

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails