onsdag 20 juli 2011

Adlibris topplista i juni

Innan semestern trodde jag att jag skulle läsa kopiösa mängder när jag äntligen blev lite ledig och fick massor av tid. Uppenbarligen är det precis tvärtom! Läser knappt alls och tiden bara RUSAR. Insåg dessutom att jag inte ens har publicerat Adlibris topplista, vilket jag borde ha gjort långt innan semestern ens började. Nåväl. Bättre sent än aldrig.

Dessutom är böckerna exakt de samma som majlistan och läsresultatet det samma. Cirkeln är fortfarande läst och Den farliga leken oläst. 




Januari: Den dansande djävulen & Hundraåringen som …
Februari: 1000 trixiga gåtor … & Hundraåringen som …
Mars: Andens kraft & Hundraåringen som …
April: Cirkeln & Den glömda trädgården
Maj: Cirkeln
& Den farliga leken
Juni: 
Cirkeln & Den farliga leken

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails