torsdag 23 december 2010

Bästa julklappen!

För ett tag sedan vann jag Tonårsbloggens utlottning av boken Vad mina vänner inte vet och blev lite snopen när vinnarpaketet kom från Bonniers och innehöll del två: Vad min flickvän inte vet. Jag kände att det inte var hela världen - böckerna hänger ihop så pass mycket att jag ändå hade tänkt köpa den andra delen så jag hade båda.

Igår fick jag dock en tidig julklapp från Bonniers: ett paket med båda delarna! Vad min flickvän inte vet låg överst så först trodde jag att de hade lyckats skicka ytterligare ett ex av samma bok, men så var det ju inte. Tur att jag inte hann köpa del ett!

Så nu är jag fnittrigt lycklig och tänker försöka hinna läsa om dem när jag kommer hem igen efter julfirandet. Jag läste dem när de kom i början av året och en omläsning är på sin plats, med tanke på hur bra de är.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails