onsdag 3 augusti 2011

Adlibris topplista i juli

Dags för en ny Adlibris topplista även om det var typ förra veckan jag publicerade den förra. Berodee ju dock mest på att jag var lite efter på grund av semestern. Denna veckan började jobbet igen och således även rutinerna.

På vuxensidan har det blivit en ny pocket: Paganinikontraktet. Och jag har inte ens läst första delen, Hypnotisören. Däremot har jag läst flera av Alexander Ahndorils tidiga böcker och han är ju halva Kepler. Räknas det? Cirkeln håller i sig och det är ju tur, med tanke på att jag har sjukt mycket annat jag vill läsa nu. 




Januari: Den dansande djävulen & Hundraåringen som …
Februari: 1000 trixiga gåtor … & Hundraåringen som …
Mars: Andens kraft & Hundraåringen som …
April: Cirkeln & Den glömda trädgården
Maj: Cirkeln
& Den farliga leken
Juni: 
Cirkeln & Den farliga leken

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails