torsdag 5 augusti 2010

Ibland är det uppenbarligen bra att ha mått lite dåligt.

Kolla vad jag har vunnit! En signerad bok och snajsig kasse!*

Lisa Bjärbo efterlyste gymnasiedramatik i sin blogg, för att få uppslag till sin nya bok och min första tanke var hur allt började på gymnasiet - de första veckornas nollning som jag totalvägrade att vara med på. Så jag skickade ett långt mejl till Lisa och VIPS så var jag en av två vinnare! Helt galet. Och ännu galnare kommer det att kännas om det är med en nollningsscen eller två i nya boken. I stället för att själv bli författare får jag väl helt enkelt sälja mina anekdoter till de som redan är det. Och betalning i form av bok och kasse är finfint!

Idag damp paketet med boken och kassen ner i brevlådan! Nu längtar jag bara efter att hinna läsa boken också. Fin är den på utsidan i alla fall. Får klappa på den i väntan på att hinna öppna.


* Bilden är kidnappad från Lisas blogg.

2 kommentarer:

paula sa...

Grattis sandran till vinsten :)
jag har läst boken gillar den och växjö miljöerna. men tycker den saknar det lilla extra. har kassen också - genom barnens bokklubb. visst är det kul att vinna! tufft om din nollningsscen kommer med i boken.

Sandra sa...

Tack Paula! Vinna är super! =) Ja, vi får se vad jag tycker sen. Under tiden får vi väl gå på stan och matcha varandra med snyggekassarna.

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails